sobota, 2 kwietnia 2016

2 Odcinek: Moja historia!

Lektor: Tydzień temu na naszym parkiecie dziesięć par stanęło do walki o kryształową kulę i 100 tysięcy złotych. Jurorzy najwyżej ocenili występ Dominiki Gawędy i Rafała Maseraka. Z programem pożegnać się musiał Igor Kwiatkowski i Agnieszka Kaczorowska: "Na sam koniec chce podziękować Agnieszce. Agnieszko, przykro mi ale zatańczyliśmy po raz pierwszy i po raz ostatni". Dziś nasi uczestnicy opowiedzą o swoich historiach życiowych. Kto tym razem okaże się najlepszy? A kto pożegna się z naszym programem? Zapraszamy na drugi odcinek, trzeciej edycji "Dancing With The Stars"!

== Czołówka ==

Dawid Podsiadło

Przed państwem duet prowadzących:
Marcelina Zawadzka i Rafał Cieszyński!

Marcelina: Dobry wieczór!
Rafał: Witamy wszystkich bardzo serdecznie w drugim odcinku, trzeciej edycji "Dancing With The Stars"!
Marcelina: Dzisiejszy odcinek otworzył dla nas Dawid Podsiadło, uczestnik programu "Let's Dance". 
Rafał: Dawid, jeszcze dziś zaśpiewa w naszym programie.
Marcelina: Tydzień temu cała dziesiątka po raz pierwszy wystąpiła na naszym parkiecie. 
Rafał: Dziś staną w szranki po raz drugi. Jak sobie poradzą? Powitajmy uczestników trzeciej "Dancing With The Stars"!

Muzyka: "Baila (Sexy Thing)

Para numer 1 to aktorka, znana z roli Malwiny z serialu "Pierwsza miłość" Agnieszka Wielgosz i jej partner Jan Kliment!
Para numer 2 to aktor, znany jako Olek z serialu "M jak miłość" Maurycy Popiel i jego partnerka Walerija Żurawlewa!
Para numer 3 to modelka, prosto ze sceny Eurowizji Aleksandra Ciupa i jej partner Łukasz Czarnecki!
Para numer 4 to performer, działacz społeczny Rafał Betlejewski i jego partnerka Jekaterina Romankova!
Para numer 5 to aktorka, grająca postać Martyny w serialu "Na sygnale" Monika Mazur i jej partner Krzysztof Hulboj!
Para numer 6 to aktorka, wcielająca się w postać Joanny w serialu "M jak miłość" Barbara Kudrej-Szatan i jej partner Stefano Terrazzino!
Para numer 7 to aktor, odtwórca roli Andrzeja w serialu "M jak miłość' Krystian Wieczorek i jego partnerka Hanna Żudziewicz!
Para numer 8 to trenerka personalna, uczestniczka reality show "Agent" Sylwia Szostak i jej partner Kamil Kuroczko.
Para numer 10 to wokalistka, liderka zespołu "Blue Cafe" Dominika Gawęda i jej partner Rafał Maserak!
Marcelina: Tydzień temu nasz program opuścił Igor Kwiatkowski i Agnieszka Kaczorowska
Rafał: Dzisiejszego wieczoru, będziemy musieli pożegnać drugą parę z naszego programu. O tym kto trafi do dogrywki, zadecydują widzowie wraz z jurorami. A oto i nasi sędziowie:

Tancerka, wielokrotna mistrzyni Polski w tańcu - Iwona Szymańska-Pavlović!
Tancerz, choreograf - Adam Król!
Tancerka oraz fotomodelka - Edyta Śliwińska!
Tancerz i mistrz świata w tańcach latynoamerykańskich - Michał Malitowski!

Marcelina: Tydzień temu nie zabrakło wysokich, ale i niskich ocen. Jak tym razem oceniać będą nasi jurorzy?
Rafał: Pora na pierwszy występ dzisiejszego odcinka. A wykona go amant serialowych serc Krystian Wieczorek i Hanna Żudziewicz!  


Krystian: Ja w swoim życiu miałem wiele zabawnych sytuacji. Jedną z nich jest historia ze szkoły. Pamiętam jak wraz z kolegą w dzieciństwie, trochę nabroiliśmy. Kolejnego dnia na matematyce pani kazała nam wstać. Krzyczała na nas, a na końcu była kara w postaci uderzenia linijką. Całe ręce miałem popuchnięte. Baliśmy się, żeby rodzice nie dostali listów od szkoły. Listy nie przyszyły, ale rodzice zauważyli opuchlizny na rękach. Na szczęścia byłem bardzo kreatywny i udało mi się coś wymyślić <śmiech>. 
Hanna: Pewnie mocno się denerwowaliście.
Krystian: Tak to był bardzo stresujący okres.

Sambę zatańczy para numer 7!
Krystian Wieczorek i Hanna Żudziewicz
Muzyka: "All Night Long"

Marcelina: Krystian i Hanna! Wielkie brawa! Świetna samba. Czy jurorzy uważają tak samo? Sprawdźmy, Iwona.
Iwona: Krystianie, muszę Ci przyznać że jesteś bardzo muzykalny i zdolny. Obserwuje już twój drugi taniec i widzę że grasz tym tańcem jakbyś grał w teatrze. Bardzo fajnie to wygląda z tej strony. Natomiast muszę powiedzieć, że troszeczkę się pogubiłeś.
Marcelina: Adamie, poprosimy o twój komentarz.
Adam: Krystian, kroki dzisiaj legły. Jednak strona techniczna była bardzo dobra. Sądzę, że tym obroniłeś się w dzisiejszym tańcu.
Marcelina: Znamy już opinie jurorów, to poznajmy oceny.

Iwona Pavlović: [ 6 ]
Adam Król: [ 7 ]
Edyta Śliwińska: [ 8 ]
Michał Malitowski: [ 6 ]
Suma: [ 27 ]

Marcelina: 27 punktów. Jest dobrze. Jeżeli podobał się państwu ten występ to głosujcie, wysyłając sms-y o treści 07 na numer 7311. Dziękuję wam!

Rafał: Tydzień temu byli wielkim zaskoczeniem. Nikt nie spodziewał się takiego występu z ich strony. Nawet Michał Malitowski przyznał tej parze dziesięć punktów. Czy dzisiejszy występ również będzie tak dobry? Przed państwem Dominika Gawęda i Rafał Maserak!


Dominika: Ja swoje zabawne historie, pamiętam z imprez ze znajomymi. Kiedy miałam 17 lat poszłam na imprezę do koleżanki. Na imprezie, był bardzo fajny chłopak, który wpadł mi w oko. Pamiętam wtedy, że próbowałam do niego zarywać. Niestety okazało się że to mój daleki kuzyn <śmiech>.
Rafał: Serio? Jaka była jego reakcja?
Dominika: Na początek sam nie wiedział że jesteśmy rodziną. A później, kiedy się już dowiedzieliśmy, bardzo się z tego śmieliśmy.
Rafał: To musiało być dobre. Podrywać kogoś z rodziny <śmiech>.
Dominika: Szkoda, że jesteśmy rodziną . . . <śmiech>.

Cha-Cha zatańczy para numer 10!
Dominika Gawęda i Rafał Maserak
Muzyka: "Million Dollar Bill"

Rafał: Dominika i Rafał! Wielkie brawa! Kochani, skąd w was tyle energii? Dobrze, nie musicie odpowiadać. Edyto, jak ocenisz ten występ?
Edyta: Dominiko, jesteś objawieniem tego programu. Masz w sobie wielki talent. Ty na tym parkiecie, aż eksplodujesz. Brawo, świetnie!
Rafał: Michał, ostatnio dał wam dziesięć, jak było tym razem?
Michał: Dominiko, tuż po programie obejrzałem powtórkę z waszego występu. Muszę przyznać, że byliście genialni. Dzisiejszy występ, był również bardzo dobry. To niesamowite, że w zaledwie miesiąca, można nauczyć się tak tańczyć. Rafale, co to za partnerka?
Rafał M: Dostałem po prostu skarb.
Michał: O tak <śmiech>.
Rafał: No dobrze, poprosimy o punkty.

Iwona Pavlović: [ 9 ]
Adam Król: [ 10 ]
Edyta Śliwińska: [ 10 ]
Michał Malitowski: [ 9 ]
Suma: [ 38 ]

Rafał: 38 punktów! Brawo! Tym razem nie jedna dziesiątka, a dwie. Jednak to nie gwarantuje awansu, więc głosy w każdej chwili są potrzebne. Jeżeli chcecie, aby Dominika i Rafał byli w trzecim odcinku, to głosujcie wysyłając sms-y o treści 10 na numer 7311. Dziękuję wam!

Marcelina: Po ostatniej rumbie w naszym programie, para to dostała najwięcej lajków od was na facebooku. Dziś są jedną z najbardziej oczekiwaną parą. Przed państwem Monika Mazur i Krzysztof Hulboj!


Monika: Jako mała dziewczynka zagrałam w szkolnym przedstawieniu pt. "Kopciuszek". Pamiętam, że bardzo zależało mi na tym przedstawieniu. Całymi dniami przesiadywałam w swoim pokoju i uczyłam się roli. Modliłam o to aby nie zapomnieć żadnego wersu. Dzięki rodzicom, udało mi się opanować ten stres.
Krzysztof: Ta rola zadecydowała, że zostałaś aktorką?
Monika: Nie. Na początku szkoły średniej chciałam zostać weterynarzem, ale później chciałam zostać aktorką.

Fokstrota zatańczy para numer 5!
Monika Mazur i Krzysztof Hulboj
Muzyka: "Somethin' Stupid"

Marcelina: Monika i Krzysztof! Wielkie brawa! Sprawdźmy co jurorzy sądzą o waszym występie. Michał.
Michał: Przed chwilą byłem świadkiem wykwintnego fokstrota. Moniko, Krzysztofie zaskoczyliście mnie. W tym fokstrocie było wiele trudnych figur. Moniko miałaś przepiękną sylwetkę.
Marcelina: Adam, co ty sądzisz o tym występie?
Adam: Bardzo dobry występ. Przepiękna sylwetka, wspaniale, a wręcz perfekcyjnie dopracowane wszystkie kroki!
Marcelina: W tym momencie zakończymy na opiniach i poprosimy o oceny.

Iwona Pavlović: [ 8 ]
Adam Król: [ 9 ]
Edyta Śliwińska: [ 9 ]
Michał Malitowski: [ 9 ]
Suma: [ 35 ]

Marcelina: 35 punktów. Jurorzy wysoko ocenili wasz taniec, jednak wynik składa się z jurorów i widzów. Więc jeżeli państwu podobał się ten występ to głosujcie, wysyłając sms o treści 05 na numer 7311. Dziękuję wam! 

Rafał: O tym jak Ola rozpoczęła swoją karierę, opowiedziała nam podczas próby treningowej. Jak było na samym początku? Przed państwem Aleksandra Ciupa i Łukasz Czarnecki!


Aleksandra: Na początku mojej kariery nie było łatwo. Trzeba było dużo się napracować, aby coś osiągnąć.Wielu ludziom wydaje się, że modelka to musi się tylko umalować, a następnie pozować na zdjęciach. Niestety nie jest to tak dokładnie. Każdego dnia wymagany jest ruch, ćwiczenia, siłownia. Ważna jest również dieta, która na samym początku może być męcząca.
Rafał: Powiem Ci, ze dużo mi uświadomiłaś.
Aleksandra: Mam nadzieję, że uświadomię to również dziewczynom które chcą się odchudzać. Nie ma co niszczyć sobie organizmu. Zamiast spożywać różne suplementy i inne leki, lepiej jeść zdrowo i sporo się ruszać.
Rafał: Wiesz, że teraz powiedziałaś ważne słowa. Mam nadzieję, że to stanie się motto dla wielu kobiet.

Paso Doble zatańczy para numer 3!
Aleksandra Ciupa i Łukasz Czarnecki
Muzyka: "My Słowianie"

Rafał: Ola i Łukasz! Wielkie brawa! Edyto, jak Ci się podobało?
Edyta: Takich Słowian się nie spodziewałam <śmiech>. Olu widziałam u ciebie pazur, taką energie, ten ogień. Widać, było że wczułaś się w ten taniec. Niestety podczas występu pogubiłaś kroki i w niektórych momentach miałaś zachwiania w rytmie.
Rafał: Iwona?
Iwona: Olu, to samo uważam co wspomniała Edyta. Byłaś przez cały taniec zaangażowana. Pokazywałaś ogień, co ważne jest dla paso doble. Szkoda, tylko że te kroki się pomieszały i wyszło jak wyszło.
Rafał: Może na drugi raz będzie dobrze. Teraz poprosimy o punkty. Iwona.

Iwona Pavlović: [ 6 ]
Adam Król: [ 7 ]
Edyta Śliwińska: [ 7 ]
Michał Malitowski: [ 6 ]
Suma: [ 26 ]

Rafał: 26 punktów. Cztery punkty mniej niż tydzień temu, ale to nie jest stosunkowo dużo. Teraz pora na głosy. Wysyłamy sms-y o treści 03 na numer 7311. Dziękuję wam!

Marcelina: Przed tygodniem udało im się ominąć dogrywkę. Dziś stają do walki, aby przekonać jurorów. Przed państwem Sylwia Szostak i Kamil Kuroczko!

 

Sylwia: W dzieciństwie bardzo często przyjeżdżałam do swojej babci. To tam przesiadywałam całe dnie w ogródku i sadzie. Do dziś pamiętam te smaczne jabłka, dzięki którym moja babcia wyrabiała najlepsze soki i jabłeczniki w regionie. Cieszę się, że moja babcia przekazała swoją tradycję mamie, a mama zaopatrzyła mnie w te przepisy.
Kamil: Umiesz robić jabłecznik?
Sylwia: Pewnie, mój mąż mnie zawsze chwali. 
Kamil: Mam nadzieję, że kiedyś podzielisz się tym jabłecznikiem. 
Sylwia: Spokojnie, za ten wysiłek, na pewno przygotuje Ci mój rodzinny specjał.

Rumbę zatańczy para numer 8!
Sylwia Szostak i Kamil Kuroczko
Muzyka: "Crush"

Marcelina: Sylwia i Kamil! Wielkie brawa! Adamie, poprosimy Ciebie o komentarz na temat tej rumby. Proszę.
Adam: Sylwio, widać że wzięłaś się w garść  bo ten występ był lepszy od twojego poprzedniego. Ale, czekajcie! Proszę o spokój. Było dobrze, jednak bez wielkich rewelacji. Widziałem jakiś opór w tym tańcu. Nie wiem dokładnie o co chodziło.
Marcelina: Kto nam jeszcze powie? Edyta.
Edyta: Sylwio, przepięknie ruszałaś się w tym tańcu. Bardzo ładnie rytmicznie pracowały dziś Twoje nogi. Były mocne i silne.
Marcelina: To teraz poproszę o przyznanie punktów.

Iwona Pavlović: [ 6 ]
Adam Król: Ostatnio 6, dziś [ 7 ]
Edyta Śliwińska: [ 8 ]
Michał Malitowski: [ 6 ]
Suma: [ 27 ]

Marcelina: 27 punktów. Ależ srogie te jury! Kochani, teraz poprosimy o jak najwięcej 08 pod numer 7311. Dziękuje wam!

Rafał: A jaką historię zapamiętał Maurycy? Przekonajmy się! Przed państwem Maurycy Popiel i Walerija Żurawlewa!

Maurycy: Ja najlepiej wspominam swoje dzieciństwo. Są to jedne z lepszych czasów człowieka. Pamiętam jak na swoim osiedlu, próbowałem zaimponować dziewczynie <śmiech>. Robiłem wiele różnych głupot, aby się z nią umówić. Po jakimś czasie zauważyła mnie. Zabrałem ją nad rzekę i tam miałem swój pierwszy pocałunek <śmiech>.
Walerija: Ooo jak się czułeś po tym pocałunku?
Maurycy: To było niesamowite uczucie. Weroniko, jeżeli oglądasz ten program to Cię pozdrawiam!
 
Taniec nowoczesny zatańczy para numer 2!
Maurycy Popiel i Walerija Żurawlewa
Muzyka: "People Help the People"

Rafał: Maurycy i Walerija! Wielkie brawa! Michale, czy jesteś oczarowanym tym występem?
Michał: Na początku chce pogratulować Maćkowi tak świetnego pomysłu. Sama piosenka jest magiczna, a co dopiero te wszystkie elementy. Teraz przechodzimy do tańca. Maurycy, zaskoczyłeś mnie. Wykonałeś wiele świetnych figur. Twoje podnoszenia były bardzo dobre.
Rafał: Iwona.
Iwona: Myślę, że wasz taniec świetnie się oglądało w telewizji. To były typowo chwytliwy i piękny występ. Wszystkie figury, mnie zachwyciły. W pewnym momencie miałam odczucie, ze oglądam finałowy freestyle.   
Rafał: Do finału jeszcze daleka droga, ale z odcinka na odcinek bliżej. Dobrze, posłuchajmy jurorów.

Iwona Pavlović: [ 9 ]
Adam Król: [ 8 ]
Edyta Śliwińska: [ 10 ]
Michał Malitowski: [ 8 ]
Suma: [ 35 ]

Rafał: 35 punktów! Zadowoleni? To świetnie. Teraz czekamy na głosy widzów. Prosimy wszystkich widzów o wysłanie sms-a o treści 02 na numer 7311. Dziękuję wam!

Marcelina: Tydzień temu okazali się najlepszą parą. Teraz pora na powtórkę. Czy to się uda? Przed państwem Barbara Kudrej-Szatan i Stefano Terrazzino!

 

Barbara: Ja na swoim koncie mam wiele zabawnych historii. Jestem bardzo wesołą i radosną dziewczyną. Najzabawniejszą sytuacją, która mi się przydarzyła to historia z programem "Fashion Queen". Pamiętam, że tuż przed odcinkiem porwałam swoją sukienkę. Byłam wtedy bardzo zdenerwowana i przestraszona. Dzięki koleżankom i kolegom udało mi się wystąpić w innej kreacji.
Stefano: Program "Fashion Queen" oglądam od pierwszej edycji. Szkoda, że nie ma dla mężczyzn <śmiech>.
Barbara: Kto wie, może kiedyś powstanie "Fashion King".

Walc wiedeński zatańczy para numer 6!
Barbara Kudrej-Szatan i Stefano Terrazzino
Muzyka: "Only Hope"

Marcelina: Basia i Stefano! Wielkie brawa! Przepiękny walc wiedeński. Czas posłuchać opinii jurorów. Adam.
Adam: Basiu, przepięknie wyglądasz w tej sukience. Wasz taniec to czysta poezja. Świetnie wykonałaś kroki w tym walcu. Twoja praca nóg była bardzo dobra. Pochwalę, też obroty które były bardzo płynne.
Marcelina: Iwona, twoja kolei.
Iwona: Basiu, wspaniale nas wprowadziłaś w ten walc wiedeński. Kroki i ruch był płynny i takie delikatne. Ten dym, który był tu w studiu, dodał tylko uroku temu występowi. Brawo!
Marcelina: Jurorzy, czyńcie swoją powinność.

Iwona Pavlović: [ 9 ]
Adam Król: [ 9 ]
Edyta Śliwińska: Pięknie [ 10 ]
Michał Malitowski: [ 9 ]
Suma: [ 37 ]

Marcelina: 37 punktów. Bardzo ładnie. Jeśli i państwu spodobał się ten występ to głosujcie, wysyłając sms-y o treści 06 na numer 7311. Dziękuję wam!

Rafał: Agnieszka jest wielką podróżniczką, lecz jedną historię zapamięta do końca życia. Przed państwem Agnieszka Wielgosz i Jan Kliment

 

Agnieszka: Ja uważam, że człowiek żyje po to aby się bawił, kochał i lubił zwiedzać świat. Ja kocham podróżować. Raz miałam dziwną sytuację w barze w Kolumbii. Zamówiłam sok, po czym otrzymałam owoce do soku <śmiech>. Nie wiedziałam, o co chodzi, ale ta ludność była tak miła, że otrzymałam od nich owoce, po to aby zrobić więcej soku dla siebie w hotelu.
Jan: To musiało śmiesznie wyglądać.
Agnieszka: Oj tak. Moja mina, była wtedy najlepsza <śmiech>.

Salsa zatańczy para numer 1!
Agnieszka Wielgosz i Jan Kliment
Muzyka: "Conga"

Rafał: Agnieszka i Jan! Wielkie brawa!  Agnieszko, zaskoczyłaś mnie tą pozytywną energią. Czy tak samo zaskoczeni są nasi jurorzy? Edyto.
Edyta: Energia to w tobie siedzi, a nawet rozpiera <śmiech>. Słuchajcie, zauważyłam kilka błędów technicznych. Minusem są też biodra. W sambie muszą one pracować, a tutaj nie do końca one pracowały.
Rafał: Michał.
Michał: Klimat sam w sobie dał wiele, ale prócz tego muszę innych rzeczy wymagać, a mianowicie techniki tanecznej. Ta samba miała w sobie dużo plusów, były świetne akcje ciała i dobre figury, lecz  bioderka zawiodły.
Rafał: Jurorzy, proszę o przyznanie punktów.

Iwona Pavlović: [ 7 ]
Adam Król: [ 8 ]
Edyta Śliwińska: [ 8 ]
Michał Malitowski: [ 8 ]
Suma: [ 31 ]

Rafał: 31 punktów. Nie jest źle, myślę że narzekać nie możemy. Tylko prosimy o głosy. A wystarczy wysłać sms o treści 01 na numer 7311. Dziękuję wam!

Marcelina: Pora na ostatni występ w wykonaniu Rafała Betlejewskiego i Jekateriny Romankovej!

 

Rafał: Historii to ja w życiu miałem mnóstwo, ale  nie chce o nich opowiadać. Wolę opowiedzieć, to co będzie miało przesłanie, a mianowicie o problemach społecznych. Kręcąc różne prowokacje, spotykam się z różnymi zachowaniami ludzi. Jedni pomagają, drudzy nie, a trzeci udają, ze nic nie widzą. Chce, aby od dziś się to zmieniło. Jeżeli widzisz jakiś problem, to reaguj. Nie bój się! Bać się możne tylko ten kto nie pomógł. Pamiętaj, że ty sam możesz być kiedyś w podobnej sytuacji. Nie wiesz kiedy ty będziesz w nieodpowiednim miejscu i czasie.

Quickstep zatańczy para numer 4!
Rafał Betlejewski i Jekaterina Romankova
Muzyka: "Nie dokazuj"

Marcelina: Rafał i Jekaterina! Wielkie brawa! Poskakali to teraz wysłuchajmy opinii jurorów.  Edyto, prosimy. 
Edyta: Bardzo podobał mi się ten występ. Wasz taniec był bardzo płynny. Świetne były te wszystkie polki hop, ale niestety były rzeczy do wymiany.
Marcelina: Adaś.
Adam: Widziałem trochę błędów w sylwetce i kilka w krokach, ale to mi zbytnio nie przeszkadzało, gdyż choreografia byłam świetna. Było sporo podnoszeń, które mi się bardzo spodobały.
Marcelina: Gotowi na oceny? Jeśli tak, to posłuchajmy.

Iwona Pavlović: [ 6 ]
Adam Król: [ 8 ]
Edyta Śliwińska: [ 8 ]
Michał Malitowski: [ 7 ]
Suma: [ 29 ]

Marcelina: 29 punktów.  Tak ocenili jurorzy, teraz pora na widzów. Jeżeli podobał się państwu ten występ i chcecie, aby Rafał i Jekaterina pozostali w programie, to wysyłajcie sms-y o treści 04 na numer 7311. Dziękuję wam!

Rafał: Za nami wszystkie występy konkursowe. Jeżeli zastanawiacie się na kogo oddać głos, to ja proponuje przypomnieć wszystkie występy naszych par.

== Skrót występów ==
Jeżeli głosujesz na Krystiana i Hannę, wyślij sms o treści 07 na numer 7311.
Jeżeli głosujesz na Dominikę i Rafała, wyślij sms o treści 10 na numer 7311.
Jeżeli głosujesz na Monikę i Krzysztofa, wyślij sms o treści 05 na numer 7311.
Jeżeli głosujesz na Aleksandrę i Łukasza, wyślij sms o treści 03 na numer 7311.
  Jeżeli głosujesz na Sylwię i Kamila, wyślij sms o treści 08 na numer 7311.
Jeżeli głosujesz na Maurycego i Waleriję, wyślij sms o treści 02 na numer 7311.
  Jeżeli głosujesz na Barbarę i Stefano, wyślij sms o treści 06 na numer 7311.
Jeżeli głosujesz na Agnieszkę i Jana, wyślij sms o treści 01 na numer 7311.
  Jeżeli głosujesz na Rafała i Jekaterinę, wyślij sms o treści 04 na numer 7311.

===

Marcelina: Sprawdźmy kto najbardziej oczarował naszych jurorów.


Marcelina: Pierwsze miejsce i 38 punktów ma Dominika i Rafał. Wielkie brawa! Jeden punkt mniej ma Basia i Stefano. Podium zamykają dwie pary, Monika z Krzyśkiem i Maurycy z Waleriją, którzy otrzymali 35 punktów. Ostatnie miejsce zajmuje Ola i Łukasz, to para która najbardziej potrzebuje waszych głosów.

Rafał: Do końca głosowania pozostało już tylko pięć minut. Spieszcie, się żeby oddać swój głos. Teraz króciutka przerwa, a tuż po niej wyniki i występ Dawida Podsiadło.

== Reklama ==

Siódmy odcinek programu Let's Dance już wkrótce! W walce pozostało już tylko pięć par.
  
Kolejna edycja "Tańczące Gwiazdy" już niebawem. Kto tym razem powalczy o zwycięstwo?

 Zapraszamy na piątą odsłonę programu "Fashion Queen. Królowa Mody". Kto tym razem zaskoczy jurorów? A kto podzieli losy Julii Pietruchy?

Rusza druga edycja programu "Moja Druga Twarz". Znamy coraz więcej szczegółów!

Już wkrótce trzeci odcinek programu "NewOrOld"!

=== 

Dawid Podsiadło

Marcelina: Witamy po przerwie!
Rafał: Przed chwilą wystąpił Dawid Podsiadło. Uczestnik dwunastej edycji "Let's Dance"!
Marcelina: Kochani, mamy już wyniki. Na najważniejszą wiadomość odcinka czekają: Agnieszka i Jan, Maurycy i Walerija, Aleksandra i Łukasz, Rafał i Jekaterina, Monika i Krzysztof, Basia i Stefano, Krystian i Hanna, Sylwia i Kamil oraz Dominika i Rafał.

Muzyka: "Results Theme"

Marcelina: Z przyjemnością zawiadamiam, iż zwycięzcami dzisiejszego odcinka zostaje:  
Basia i Stefano
Rafał: Już drugi raz pod rząd wygrywają nasz program. Wielkie brawa! No dobrze, sprawdźmy kto był drugi:
Agnieszka i Jan
Marcelina: No i czas poznać trzecie miejsce. Przypada ono dla:
 Maurycego i Waleriji
Rafał: Tydzień temu zagrożeni, dziś na podium. To świadczy, że nasz program jest nieprzewidywalny. Poznajmy, kolejną bezpieczną parę. A jest nią:
Dominika i Rafał
Marcelina: Uroczyście ogłaszam, że do kolejnego odcinka przechodzi:
Krystian i Hania
Rafał: Na treningu spotkają się także:
Rafał z Jekateriną
Marcelina: Ostatnią bezpieczną parą jest:
Monika i Krzysztof
Rafał: Ola i Łukasz oraz Sylwia i Kamil. To dwie zagrożone pary, które trafiają do dogrywki. Olu, jak się czujesz?


Aleksandra: Czułam, ze będę w dogrywce. Nie pozostaje mi nic innego, jak walczyć. A państwu dziękuję za głosy i proszę o wsparcie.
Łukasz: Kochani, dzisiaj się nie udało, ale prosimy o jeszcze jedną szansę. Ola naprawdę się stara. Dlatego prosimy o wysyłanie głosów o treści 03.

Marcelina: Sylwia, Kamil, co wy chcecie przekazać widzom?

 

Sylwia: Dwa tygodnie to dla mnie za mało. Potrzebuje więcej czasu, żeby rozkręcić się na tym parkiecie. Dlatego proszę wszystkich widzów o głosy na naszą parę. 
Kamil: Drodzy widzowie, głosujcie. Obiecujemy, że w kolejnym odcinku będzie już tylko lepiej.

===
Głosy na zagrożone pary wysyłamy na facebooku w wiadomości prywatnej. Głosowanie trwa od teraz do poniedziałku godziny 16.00. Dziękuję za oddane głosy!

===

Rafał: Rozpoczynamy dogrywkę, a jako pierwsza wystąpi Aleksandra Ciupa i Łukasz Czarnecki!


Paso Doble zatańczy para numer 3!
Aleksandra Ciupa i Łukasz Czarnecki
Muzyka: "My Słowianie"

Marcelina: Ola i Łukasz! Wielkie brawa! Jeżeli podobał wam się ten występ to głosujcie, wysyłając sms-y o treści 03 na numer 7311. Dziękuję wam!

Rafał: Czas na drugą zagrożoną parę, a jest to Sylwia Szostak i Kamil Kuroczko!

 

Rumbę zatańczy para numer 8!
Sylwia Szostak i Kamil Kuroczko
Muzyka: "Crush"

Marcelina: Sylwia i Kamil! Wielkie brawa! Jeżeli uważacie, że ten występ był lepszy od poprzedniego to głosujcie, wysyłając sms-y o treści 08 na numer 7311.
 
Rafał: Jurorzy w tej dogrywce nie maja wpływu na wynik, jednak mogą być wskazówką. Iwona, kto w tej rundzie był lepszy?
Iwona: Jest to strasznie trudna decyzja i nie umiem wskazać. Obie pary tańczą na podobnym poziomie. Widzowie będą mieli problem.
Marcelina: Adam, kto ciebie bardziej przekonał?
Adam: Zgodzę się z Iwoną, obie pary tańczą tak samo. W poprzednim odcinku lepszy występ miała Ola, dziś Sylwia. Jednak, jeżeli mam wskazać to minimalnie jestem za Olą i Łukaszem.
Rafał: Edyta.
Edyta: Wybrać się nie da. Obie pary mają wzloty i upadki.  
Marcelina: Michał, za kim ty jesteś?
Michał: Mam problem z wyborem. Walka jest naprawdę wyrównana. Myślę, że wyniki głosowania będą zacięte.
Rafał: Jurorzy nie są w stanie wybrać, jednak państwo będą musieli się zdecydować. Dlatego głosujcie, bo do końca głosowania pozostały trzy minuty.  Teraz króciutka przerwa, a tuż po niej wyniki dzisiejszego odcinka.

== Reklama ==

Siódmy odcinek programu Let's Dance już wkrótce! W walce pozostało już tylko pięć par.
  
Kolejna edycja "Tańczące Gwiazdy" już niebawem. Kto tym razem powalczy o zwycięstwo?

 Zapraszamy na piątą odsłonę programu "Fashion Queen. Królowa Mody". Kto tym razem zaskoczy jurorów? A kto podzieli losy Julii Pietruchy?

Rusza druga edycja programu "Moja Druga Twarz". Znamy coraz więcej szczegółów!

Już wkrótce trzeci odcinek programu "NewOrOld"!

=== 
Rafał: Witamy po przerwie! 
Marcelina: Mamy już wyniki! A na wiadomość czekają:
 
Aleksandra i Łukasz   oraz   SylwiaKamil
Muzyka: "Results Theme"

Rafał: Poprosimy o głosy z województwa lubelskiego, podkarpackiego i małopolskiego. W tym regionie, więcej sms-ów otrzymała . . . Ola z Łukaszem!
Marcelina: Śląsk, dolnośląsk i opole. Mieszkańcy tych województw, więcej głosów oddali na . . . Sylwię i Kamila!
Rafał: Przechodzimy na zachód Polski. Tam zwycięzcami okazali się . . . Ola i Łukasz!
Marcelina: Województwo kujawsko-pomorskie oraz łódźkie. Liderami na tym terenie zostali . . . Sylwia z Kamilem!
Rafał: Głosowanie jest bardzo zacięte. Komu pomoże województwo pomorskie i zachodnio-pomorskie? Sprawdźmy . . . Ola i Łukasz!
Marcelina: Mazury i Podlasie. Tu więcej swoich fanów ma . . . Sylwia z Kamilem!
Rafał: 3 do 3. Został ostatni głos, a rozda go województwo mazowieckie i lubuskie. Do kolejnego odcinka przechodzi . . . Ola i Łukasz! Wielkie brawa! Widzimy się z wami w trzecim odcinku.
Marcelina: Sylwia, Kamil przegrywacie, po zaciętej bitwie. Co powiecie?


Sylwia: Mi się bardzo podobało. Wspaniała przygoda, świetnie się tu bawiłam. Chciałabym podziękować wszystkim, bo jesteście wspaniali, będzie mi was brakowało. Dziękuję Tobie Kamilu, to był wspaniały czas. Dziękuję wszystkim.
Kamil: Ja również dziękuję tobie Sylwia, za ten uroczy czas. Dziękuję choreografom, produkcji, reżyserom, a przede wszystkim rodzinie i fanom, którzy głosowali na mnie przez cały okres tej przygody.  
Marcelina: Sylwia Szostak i Kamil Kuroczko! Wielkie brawa! Macie od naszych sponsorów biżuterie firmy Apart oraz weekend w Hotelu Gołębiewskim. Dziękujemy wam.  
Rafał: To nie koniec! Już za tydzień nasz parkiet, zamieni się w ring. Każda z par będzie rywalizować, ze sobą o immunitet. Cztery najlepsze pary otrzymają automatycznie awans do kolejnego odcinka, zaś kolejka czwórka będzie walczyła o wasze głosy.
Marcelina: Dziś czas na wybór pojedynków. Walka par będzie opierała się na zajętych rezultatach wywalczonych w dzisiejszym i poprzednim odcinku.
Rafał: Zaczniemy od pierwszej pary. Basia i Stefano stoczą walkę z Moniką i Krzyśkiem.
Marcelina: Dominika i Rafał powalczą z Maurycym i Waleriją.
Rafał: Agnieszka i Jan. Waszym rywalem będzie Ola i Łukasz.
Marcelina: No i wszystko jasne. Rafał i Jekaterina powalczą o awans z Krystianem i Hanią.
Rafał: Pojedynki będą bardzo zacięte.
Marcelina: O tym kto zwycięży, dowiemy się za tydzień.
Rafał: Tym akcentem kończymy dzisiejszy odcinek. Do zobaczenia!
Marcelina: Pa!
 
Wyniki Głosowania:

Klasyfikacja:


Głosowanie w dogrywce:


6 komentarzy:

  1. Wspaniały odcinek. Świetne historie ukazane w filmikach, miło że wspomniałeś o FQ :) Niestety oceny od jurorów dla moich faworytów były dość przykre. Ola słabo sobie poradziła, podobnie jak Sylwia.. No i o mało mi szczena nie opadła, obie zagrożone ;( Nie wierzę po prostu.. Pożegnam mocną faworytkę :( No cóż, ciężki wybór ale jednak lubię jedną trochę bardziej i na nią zagłosuję. Czekam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny odcinek i naprawdę ciekawe historie ;) Poziom dość wysoki tak szczerze mówiąc, żadnej oceny poniżej 6 :P Faworyci rozrzuceni po tabeli i niestety jedna z nich w dogrywce. Mam nadzieję, że w kolejnym odcinku wyleci ta cała Mazurowa, wielka mi gwiazda xd Czekam na wyniki i głosuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy odcinek, znowu na wysokim poziomie trzeba podkreślić. Iwonka jak w prawdziwym TZG - coraz to łagodniejsza. Producent jej tak każe, czy co? :P Nie ukrywam, że fajnie by było raz na jakiś czas ujrzeć taką porządną wtopę jakiejś pary, a nie tak wszystko ładnie i elegancko.
    Świetny gość specjalny, a raczej jego piosenki, bo co do osoby Dawida to jego nie trawię niestety...
    Wyniki dosyć średnie, jedna moja faworytka w dogrywce, chociaż niedawno mi troszkę podpadła, więc nie dałem na nią najwięcej punktów.

    OdpowiedzUsuń
  4. OSZUKANE! USUWAM BLOGSPOT.COM!!!!!!!!!

    A tak serio - szkoda mi Sylwii, ale tak zdecydowali widzowie i trzeba się z tym pogodzić ;) Czekam na kolejny odcinek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda mi jest Sylwii, nawet bardzo szkoda, ale Oli byłoby jeszcze bardziej więc trochę czuję ulgę że przeszła dalej. Jednakże boję się że to znak, iż niebawem i tak odpadnie.. Czekam na kolejny odcinek, fajne połączenia bitw, będzie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. No nic, przypuszczałem, że skończy się tak, jak to się skończyło. Czekam na pojedynki, będzie ciekawie

    OdpowiedzUsuń