sobota, 26 marca 2016

1 Odcinek: Start!

Lektor: 6 marca 2016 roku poznaliśmy zwycięzców drugiej edycji "Dancing With The Stars". Posiadaczem drugiej kryształowej kuli stał się Wojciech Błach i Walerija Żurawlewa. Teraz rozpoczęła się trzecia edycja, w której zmierzy się dziesięć nowych gwiazd. Przez dziewięć tygodni będą rywalizować o uznanie widzów. Kto zostanie trzecim zwycięzcą "Dancing With The Stars"? Zapraszamy na pierwszy odcinek!

== Czołówka ==

Grupa VOLT

Przed państwem duet prowadzących:
Marcelina Zawadzka i Rafał Cieszyński!

Marcelina: Dobry wieczór!
Rafał: Witamy wszystkich bardzo serdecznie w trzeciej edycji "Dancing With The Stars"!
Marcelina: To już trzecia odsłona, w której gwiazdy powalczą o 100 tysięcy złotych i kryształową kulę.
Rafał: Edycja zapowiada się bardzo emocjonująca. Nasze gwiazdy będą musiały dać z siebie wszystko.
Marcelina: Poznajmy uczestników trzeciej, polskiej edycji "Dancing With The Stars"!

Muzyka: "Faded

Para numer 1 to aktorka, znana z roli Malwiny z serialu "Pierwsza miłość" Agnieszka Wielgosz i jej partner Jan Kliment!
Para numer 2 to aktor, znany jako Olek z serialu "M jak miłość" Maurycy Popiel i jego partnerka Walerija Żurawlewa!
Para numer 3 to modelka, prosto ze sceny Eurowizji Aleksandra Ciupa i jej partner Łukasz Czarnecki!
Para numer 4 to performer, działacz społeczny Rafał Betlejewski i jego partnerka Jekaterina Romankova!
Para numer 5 to aktorka, grająca postać Martyny w serialu "Na sygnale" Monika Mazur i jej partner Krzysztof Hulboj!
Para numer 6 to aktorka, wcielająca się w postać Joanny w serialu "M jak miłość" Barbara Kudrej-Szatan i jej partner Stefano Terrazzino!
Para numer 7 to aktor, odtwórca roli Andrzeja w serialu "M jak miłość' Krystian Wieczorek i jego partnerka Hanna Żudziewicz!
Para numer 8 to trenerka personalna, uczestniczka reality show "Agent" Sylwia Szostak i jej partner Kamil Kuroczko.
Para numer 9 to artysta kabaretowy i członek Kabaretu "Paranienormalni" Igor Kwiatkowski i jego partnerka Agnieszka Kaczorowska
Para numer 10 to wokalistka, liderka zespołu "Blue Cafe" Dominika Gawęda i jej partner Rafał Maserak!

Marcelina: Wspaniała i niepowtarzalna dziesiątka! Wielkie brawa!
Rafał: Przed naszymi uczestnikami dziewięć tygodni, ciężkich zmagań. O tym kto z całej dziesiątki okaże się zwycięzcą, zadecydują nasi jurorzy oraz widzowie. 
Marcelina: Powitajmy naszych sędziów! 

Tancerka, wielokrotna mistrzyni Polski w tańcu - Iwona Szymańska-Pavlović!
Tancerz, choreograf - Adam Król!
Tancerka oraz fotomodelka - Edyta Śliwińska!
Tancerz i mistrz świata w tańcach latynoamerykańskich - Michał Malitowski!

Rafał: Wielkie brawa! Nasi jurorzy w poprzednich edycjach nie oszczędzali uczestników, więc zapewniam, że w tej edycji będzie dokładnie tak samo.
Marcelina: Rafale, nie strasz naszych uczestników. Myślę, że nie ma co stresować i czas zapowiedzieć pierwszy występ. Jako pierwsza wystąpi aktorka, która przybyła do nas prosto z Wadlewa. Przed państwem Agnieszka Wielgosz i Jan Kliment!


Agnieszka Wielgosz - aktorka, znana z roli Malwiny Florek z serialu "Pierwsza miłość".
Agnieszka: Udział dla mnie w tym programie, to zupełna nowość. To kolejne aktorskie wyzwanie, w którym chce się zmierzyć. Tańczyć, nigdy nie tańczyłam, ale mam w sobie dużo energii. Już nie mogę doczekać się samby czy rumby.
Partnerem Agnieszki będzie Jan Kliment
Jan: Agnieszka jest bardzo odważna. Zazwyczaj dostawałem partnerki, które się czegoś krępowały na samym początku. Z Agnieszką jest zupełnie inaczej. Jest to dzielna i wesoła kobieta. 
Agnieszka: To że trafiłam na Janka, to świetna wiadomość. Jest Czechem, jest wesoły jak ja, więc czego chcieć więcej.  

Tango zatańczy para numer 1!
Agnieszka Wielgosz i Jan Kliment

Rafał: Agnieszka i Jan! Wielkie brawa! Agnieszko, rozpoczęłaś trzecią edycję "Dancing With The Stars". Jak się czujesz?
Agnieszka: Świetnie. Cieszę się że mogliśmy rozkręcić całe te towarzystwo.
Rafał: Dokładnie! Widzę, że humor Cię nie opuszcza. No dobrze, posłuchajmy jurorów. Iwono, zaczniemy od ciebie.
Iwona: Witam, w trzeciej edycji! Agnieszko, Janku to pierwszy występ, a  ja już jestem zaskoczona. Tyle emocji na pierwszy raz. Dobrze, ze wodę mieliśmy, bo mi zaschło w gardle. Jestem zaskoczona Agnieszką, że tak dobrze wypadła. Miałaś w sobie tyle wdzięku. 
Rafał: Adam.
Adam: Ja jak Iwona, jestem zaskoczony tym występem. Niby pojawiły się błędy w krokach, lecz w tym tańcu był wspaniały klimat. Było bardzo tajemniczo. Na całość patrzyło się z wielką przyjemnością.
Rafał: To poprosimy o punktację.

Iwona Pavlović: Ładnie [ 8 ]
Adam Król: [ 7 ]
Edyta Śliwińska: [ 8 ]
Michał Malitowski: [ 6 ]
Suma: [ 29 ]

Rafał: 29 punktów! Myślę, że są wysokie oceny. Jeżeli chcecie, aby Agnieszka i Jan przeszli do kolejnego odcinka to wyślijcie sms-a o treści 01 na numer 7311. Dziękuję wam!

Marcelina: Grał już w wielu filmach, teraz zdecydował się na taniec. Czy rola tancerza przyniesie mu sukces? Przed państwem Maurycy Popiel i Walerija Żurawlewa!


Maurycy Popiel - aktor, znany z roli Aleksandra Chodakowskiego z serialu "M jak miłość".
Maurycy: Na co dzień można mnie zobaczyć na deskach teatru, teraz postanowiłem postawić na taniec. Chce nauczyć się czegoś nowego. Z tańcem nigdy wcześniej nie miałem nic wspólnego.
Jego partnerką będzie laureatka ubiegłej edycji Walerija Żurawlewa!
Walerija: Maurycy jest takim Piotrusiem Panem. Widać, że się stara na treningach, lecz często ma chęć odpuścić.
Maurycy: Walerija jest świetną partnerką. Myślę, że się dogadamy.

Jive zatańczy para numer 2!
Maurycy Popiel i Walerija Żurawlewa
Muzyka: "Rock&Rollin' Love"

Marcelina: Maurycy i Walerija! Wielkie brawa! Co tu się działo?! Maurycy, jak Ci się tańczyło na naszym parkiecie?
Maurycy: Super! Było trochę ślisko, ale na szczęście nie było żadnego upadku.
Marcelina: Edyto, jak skomentujesz ten występ?
Edyta: Cóż za energia ... Maurycy bardzo fajny występ. Wesoło, z jajem, no fajnie. Oby tak dalej!
Marcelina: Michał?
Michał: Całokształt występu bardzo mi się podobał. Niestety nie odbyło się bez błędów. Zauważyłem kilka podstawowych błędów w krokach. Rozumiem szybki taniec, jednak kroki muszą być poprawne. Dalej było okej. Kicki świetnie zaprezentowane.
Marcelina: To zamieńmy opinię na punkty.

Iwona Pavlović: [ 7 ]
Adam Król: [ 7 ]
Edyta Śliwińska: [ 8 ]
Michał Malitowski: [ 6 ]
Suma: [ 28 ]

Marcelina: 28 punktów. No to do szczęścia nie wystarczy, bo potrzebne są i głosy. Dlatego, jeżeli chcecie, aby Maurycy i Walerija pozostali w naszym programie to wysyłajcie sms-y o treści 02 na numer 7311. Dziękuję wam!

Rafał: Jeżeli państwo myślą, że ona potrafi tylko prać i ubijać masło, to się mylicie! Bo teraz wraca na parkiet, aby udowodnić że potrafi tańczyć. Przed państwem Aleksandra Ciupa i Łukasz Czarnecki!


Aleksandra Ciupa - modelka, znana z występu Eurowizji.
Aleksandra: Cieszę się że będę mogła zaprezentować swoje umiejętności taneczne. Już jako mała dziewczynka, marzyłam o pozostaniu tancerką. Niestety moje życie tak się potoczyło, że zostałam modelką.
Nowych kroków Oli, nauczy Łukasz Czarnecki
Łukasz: Kiedy poznałem Ole, była bardzo zestresowana. Nasz pierwszy trening polegał na poznaniu się.
Aleksandra: Łukasz zrobił na mnie duże wrażenie. Myślałam, że będzie już od samego początku na mnie krzyczeć.

Walc wiedeński zatańczy para numer 3!
Aleksandra Ciupa i Łukasz Czarnecki

Rafał: Aleksandra i Łukasz! Wielkie Brawa! Olu, pierwsze koty za płoty. Jak się czujesz?
Aleksandra: Dobrze. Trochę się denerwuję, ale cieszę się ze taniec mam już za sobą. 
Rafał: Adamie, co powiesz o tym występie?
Adam: Olu, widziałem u ciebie zdenerwowanie. Spokojnie, ty w tańcu masz się bawić. Taniec jest dla ciebie. Ogólnie ładnie to wyszło. Może były małe problemy z trzymaniem ramy.
Rafał: Edyto, jak ty ocenisz?
Edyta: Kolejny dobry występ. Może te zdenerwowanie trochę popsuło występ, ale wiem ze to pierwszy odcinek i emocje górują. 
Rafał: To zobaczmy jakie emocje wywołają w nas punkty.

Iwona Pavlović: [ 6 ]
Adam Król: [ 8 ]
Edyta Śliwińska: [ 9 ]
Michał Malitowski: [ 7 ]
Suma: [ 30 ]

Rafał: 30 punktów. Jak na razie to najlepszy występ. Jeżeli chcą państwo, aby Aleksandra i Łukasz byli z nami to głosujcie, wysyłając sms-y o treści 03 na numer 7311. Dziękuję wam!

Marcelina: Na co dzień jest spokojnym człowiekiem, jednak potrafi wywołać prowokacje. Czy tym razem sprowokuje widzów do głosowania? Przed państwem Rafał Betlejewski i Jekaterina Romankova!


Rafał Betlejewski - polski performer, działacz społeczny i prezenter. 
Rafał: Kompletnie nie wiem czemu zgłosiłem się do tego programu. Taniec to dla mnie nieznany termin. Wiadomo, umiem tam tańczyć na balach, weselach, ale nie jakieś tanga, czy walce.
 Rafał będzie trenować pod okiem naszej debiutantki Jekaterina Romankova!
Jekaterina: Witam, jestem Jekaterina i przyjechałam z Litwy. Postanowiłam wziąć udział w tym programie, bo kocham taniec. Miałam okazję, występować już w Polsce w programie "Got to Dance" wraz z moim partnerem Justasem Kucinskas.
Rafał: To że Jekaterian debiutuje w programie, to mi trochę pomaga. Obaj będziemy debiutować.

Fokstrot zatańczy para numer 4!
Rafał Betlejewski i Jekaterina Romankova
Muzyka: "Fever"

Marcelina: Rafał i Jekaterina! Wielkie Brawa! Rafale, jak myślisz sprowokowałeś jurorów do wyższych ocen?
Rafał: Na co dzień staram się nikogo nie prowokować. Jednak jeżeli źle tańczę, to będę musiał. W końcu muszę się jakoś wyróżniać. 
Marcelina: To sprawdźmy, Michał.
Michał: Za nim przejdę do Rafała, to chciałbym powitać Jekaterinę! Jekaterino, jak się czujesz, jako debiutantka?
Jekaterina: Super! Nie mogłam doczekać się odcinka.
Michał: Jekaterino, jaki ty masz piękny akcent. No dobrze, Rafale nie wiem czy wiesz, ale fokstrot jest trudnym tańcem. Ty poradziłeś z nim bardzo dobrze. Wszystkie te podnoszenia, kroki lisie. Brawo!
Marcelina: Iwona, twoja kolej.
Iwona: Rafale, ty w materiale wspomniałeś, ze tańczysz na balach, weselach. Jeżeli ty tak tańczysz, na tych weselach, no to jesteś pewnie królem parkietu. Bardzo podobał mi się ten fokstrot, bo był zatańczony z taką gracją. Rama wyglądała bardzo dobrze. Jedynie przyczepie się do obrotów. No muszę! Kurde nie może być tak dobrze! Przestańcie buczeć. Obroty nie były wykonywane z taką lekkością, swobodą. Nie wiem czy to wina twoja, czy Jekateriny, no ale wybaczam.
Marcelina: To poprosimy o oceny.

Iwona Pavlović: [ 8 ]
Adam Król: [ 8 ]
Edyta Śliwińska: [ 9 ]
Michał Malitowski: [ 8 ]
Suma: [ 33 ]

Marcelina: 33 punkty! Ładny wynik. Jeżeli państwu też podobał się ten występ to głosujcie wysyłając sms o treści 04 na numer 7311. Dziękuję wam!

Rafał: W swoim serialu, gra bardzo odpowiedzialną rolę. Czy tak samo pójdzie jej poznawanie nowych kroków? Przekonajmy się! Przed państwem Monika Mazur i Krzysztof Hulboj!


Monika Mazur - aktorka, znana jako postać Martyny Kubickiej z serialu "Na sygnale".
Monika: Udział w tym programie, to fajna zabawa. Można dużo się nauczyć i poznać nowych ludzi.
Moniką zaopiekuje się Krzysztof Hulboj!
Krzysztof: Monika to miła i sympatyczne dziewczyna. Na pierwszym treningu mnie zaskoczyła. Myślałem, że to będzie jakaś panna, a ona okazała się bardzo pracowita.
Monika: Boli mnie wszystko, ale wiem że będzie gorzej <śmiech>.

Rumbę zatańczy para numer 5!
Monika Mazur i Krzysztof Hulboj

Rafał: Monika i Krzysztof! Wielkie Brawa! Moniko, chyba cały twój fanclub przyjechał?!
Monika: Chyba tak. Bardzo im dziękuję, za wsparcie. Kocham was!
Rafał: Iwono, jak wypowiesz się o tym występie?
Iwona: Moniko, Moniko ... nie denerwuj się, było bardzo dobrze! Kurcze, jaki my tu mamy wysoki poziom. Dobrze, przejdźmy do waszej rumby. Bardzo chce pochwalić za chorografie, która była bardzo trudna i ciekawa. Dodatkowo wspaniały pion, płynność i rytmika. Pięknie ruszałaś biodrami.
Rafał: Edyto, poprosimy o twój komentarz.
Edyta: Zaskoczyliście nas. Świetna technika tańca. Chciałabym wam dać dziesięć, ale chyba będę musiała się powstrzymać, bo to jednak pierwszy odcinek <śmiech>.
Rafał: Na tym zakończymy i poprosimy o oceny za ten taniec.


Iwona Pavlović: [ 9 ]
Adam Król: [ 9 ]
Edyta Śliwińska: [ 9 ]
Michał Malitowski: [ 9 ]
Suma: [ 36 ]

Rafał: 36 punktów! Brawo! Same dziewiątki. Teraz pora na naszych widzów. Jeżeli uważacie, że jurorzy mają rację to głosujcie, wysyłając sms o treści 05 na numer 7311. Dziękuję wam! 

Marcelina: Jeszcze nie dawno była znana jako blondynka z reklamy, teraz co sobotę mówi "Kocham Cię ... Kocham Cię, Polsko"! Przed państwem Barbara Kudrej-Szatan i Stefano Terrazzino!


Barbara Kudrej-Szatan -  aktorka znana z serialu "M jak miłość" jako Joasia, prowadząca program "Kocham Cię, Polsko"
Basia: Jestem podekscytowana, ze będę mogła zatańczyć w tym programie. Od zawsze marzyłam o tańcu. Obecnie występuje dużo w musicalach, gdzie taniec odgrywa bardzo ważną rolę sceniczną.
Basi nauczycielem będzie Stefano Terrazzino!
Stefano: Cieszę się że zatańczę z Basią. Basia to fajna, energiczna dziewczyna, z którą mogę stworzyć fajny duet.
Basia: W tym programie jest mi o tyle łatwiej, że znałam Stefano tuż przed programem. Dlatego bardzo jestem zadowolona, że to on został moim partnerem.

Cha-cha zatańczy para numer 6!
Barbara Kudrej-Szatan i Stefano Terrazzino

Marcelina: Basia i Stefano! Wielkie Brawa! Jak się czujecie po tym tańcu?
Basia: Super! Dopiero teraz poczułam ulgę, bo cały dzień byłam w stresie.
Marcelina: Michale, poprosimy o twoją ocenę.
Michał: Cha-cha-cha ...No super! Brawo! Bardzo dobra cha-cha. Świetne przeprosty. Dobry balans ciała. Trudna choreografia, zatańczona w rytmie. Jedynie mam zastrzeżenia do kroków.
Marcelina: Adam, co ty sądzisz?
Adam: Basiu, ty miałaś stres? Nie wierzę. Zatańczyłaś świetnie. Cały taniec zatańczony w rytmie. Wszystkie takty wykonane zostały brawurowo. 
Marcelina: To sprawdźmy, jak jurorzy ocenią wasz taniec.

Iwona Pavlović: [ 7 ]
Adam Król: [ 8 ]
Edyta Śliwińska: [ 9 ]
Michał Malitowski: [ 8 ]
Suma: [ 32 ]

Marcelina: 32 punkty. Jest dobrze, ale czekamy na głosy. Jeżeli chcą państwo zobaczyć Basię i Stefano w drugim odcinku to głosujcie wysyłając sms o treści 06 na numer 7311. Dziękuję wam!

Rafał: Na swój występ czeka już adwokat z serialu "M jak miłość". Krystian Wieczorek i Hanna Żudziewicz!


Krystian Wieczorek - aktor znany z roli Andrzeja w serialu "M jak miłość" oraz z roli Pawła z serialu "To nie koniec świata".
Krystian: Obawiam się tańca. Boję się że taniec może mnie przerosnąć. 
Krystian zatańczy z Hanną Żudziewicz!
Hanna: Krystian radzi sobie dobrze w tańcu. Widać u niego determinację.
Krystian: Hania jest bardzo fajną partnerką. Stara mi się wszystko wytłumaczyć. Czasami potrafi pokrzyczeć, ale to dodaje mi skrzydeł.

Walc angielski zatańczy para numer 7!
Krystian Wieczorek i Hanna Żudziewicz
Muzyka: "When I Need You

Rafał: Krystian i Hanna! Wielkie brawa! Piękny walc angielski. Co powiecie?
Krystian: Ja chce podziękować dla Maćka i Blanki, którzy stworzyli dla nas chorografię. Wiem ile trudu w to włożyliście.
Rafał: Brawo! Przejdźmy, do jurorów. Iwona.
Iwona: Krystian bardzo dobrze trzymałeś ramę, jak zawodowiec! Dodatkowo wykonałeś świetną pracę nóg. Na wasz taniec patrzyło mi się z wielką przyjemnością.
Rafał: Adam?
Adam: Podzielam zdanie Iwony. To był bardzo ciekawy występ. Widać, że masz Krystian smykałkę do tańca. Czekamy na więcej.
Rafał: Jurorzy czekają na więcej tańca, a my na oceny.

Iwona Pavlović: [ 8 ]
Adam Król: [ 9 ]
Edyta Śliwińska: [ 9 ]
Michał Malitowski: [ 7 ]
Suma: [ 33 ]

Rafał: 33 punkty. Super! Poziom tej edycji jest naprawdę bardzo wysoki. Dlatego głosujcie na Krystiana i Hanię, wysyłając sms o treści 07 na numer 7311. Dziękuję wam! 

Marcelina: Przez parę tygodni stanęła do walki z samą sobą. Walczyła w różnych zadaniach dla całej grupy. Dziś ma szanse powalczyć o kryształową kulę. Przed państwem Sylwia Szostak i Kamil Kuroczko!


Sylwia Szostak - trenerka personalna, uczestniczka pierwszej edycji "Agent Gwiazdy".
Sylwia: Udział w tym programie to dla mnie duże wyzwanie. Wiem, ze czeka mnie dużo pracy, ale na co dzień jestem bardzo pracowitą osobą.
Sylwię do finału spróbuje zaprowadzić Kamil Kuroczko
Kamil: Sylwia bardzo się stara. Często widzę po niej, że ma dość, ale to ukrywa.
Sylwia: Praca z Kamilem układa mi się bardzo fajnie. Wierzę, że nauczy mnie tańczyć.

Sambę zatańczy para numer 8!
Sylwia Szostak i Kamil Kuroczko
Muzyka: "Fireball"

Marcelina: Sylwia i Kamil! Wielkie Brawa! Świetny występ. Sylwio, jak oceniasz swój pierwszy taniec?
Sylwia: Byłam bardzo zdenerwowana, więc sama nie wiem. Nie mi jest oceniać <śmiech>.
Marcelina: To może Edyta oceni waszą sambę.
Edyta: Sylwio, było widać po tobie ten stres. Liczyłam na energiczną, wesołą sambę, a był chaos. Widać, że się pogubiłaś. Niestety nie był to za dobry występ.
Marcelina: Michał, może ty jesteś innego zdania.
Michał: Słaba samba, zatańczona poza rytmem. Jeszcze na początku ten rytm był, ale później to było fatalnie. Cieszcie się, że mamy pierwszy to potraktuje to z przymrużeniem oka.
Marcelina: W takim razie zobaczmy punktację.

Iwona Pavlović: [ 5 ]
Adam Król: [ 6 ]
Edyta Śliwińska: [ 6 ]
Michał Malitowski: [ 5 ]
Suma: [ 22 ]

Marcelina: Tylko 22 punkty. Pamiętajmy jednak, że o wyniku decydują też widzowie. Więc apeluje o głosy na Sylwię i Kamila. Wystarczy wysłać sms o treści 08 na numer 7311. Dziękuję wam!

Rafał: Kiedy pojawi się imię Mariola, każdy te imię kojarzy ze zwariowaną blondynką. Teraz wkracza na nasz parkiet. Przed państwem Igor Kwiatkowski i Agnieszka Kaczorowska!


Igor Kwiatkowski - artysta kabaretowy, członek Kabaretu "Paranienormalni" oraz zwariowana Mariolka.
Igor: Hej! Mariolka jestem nie? Byłam sobie u manikiurzystki, aż nagle zadzwonił telefon. Ja odbieram a tam pierdzie maniu zapraszają mnie do programu. Pomyślałam, że to są jakieś jaja <śmiech>.
Trenerem Igora będzie Agnieszka Kaczorowska!
Agnieszka: Igor jest bardzo śmieszny. Pamiętam jak przyszedł na salę i udawał Mariolkę <śmiech>. Igor talentu do tańca nie ma, więc czeka mnie bardzo ciężkie zadanie.
Igor: Agnieszka jest bardzo ładną dziewczyną, jednak pozory mylą. Na zewnątrz ładniutka, milutka, a na sali to wcielona diablica.

Quickstep zatańczy para numer 9!
 Igor Kwiatkowski i Agnieszka Kaczorowska
Muzyka: "I Want You Back"

Rafał: Igor i Agnieszka! Wielkie Brawa! Igorze, jak wrażenia po pierwszym tańcu?
Igor: Było dobrze. Myślałem, że nic nie zatańczę, ale kiedy zobaczyłem uśmiech Pani Iwony to zachciało mi się tańczyć.
Iwona: O proszę! Chyba jesteś jedyną osobą, która mnie się nie boi. Igorze, jesteś bardzo słodki, ale tanecznie to jesteś beznadziejny. Agnieszka miała rację, że nie masz talentu do tańca. Nie chce nic mówić, ale nie wiem czy dziś było coś wykonane prawidłowo. Byłeś w ogólę w innym świecie.
Igor: Zapatrzyłem się w Panią.
Iwona: Okej, dzisiaj uznaję siebie winną.
Rafał: Michale, poprosimy o zawarcie głosu.
Michał: To była masakra! Jestem skłonny dać Ci dzisiaj 1 punkt.
Rafał: Brzmi groźnie, no ale zobaczmy punkty.

Iwona Pavlović: [ 3 ]
Adam Król: [ 5 ]
Edyta Śliwińska: Co się stało? [ 6 ]
Michał Malitowski: No dobra [ 2 ]
Suma: [ 16 ]

Rafał: 15 punktów?! Mało. Ostre oceny jurorów. No nic, nie ma co się martwić. Teraz prosimy o jak najwięcej głosów na Igora i Agnieszkę. Wysyłamy sms o treści 09 na numer 7311. Dziękuję wam!

Marcelina: A teraz pora na ostatni występ w wykonaniu wokalistki "Blue Cafe". Przed państwem Dominika Gawęda i Rafał Maserak!


Dominika Gawęda - wokalistka zespołu "Blue Cafe".
Dominika: Taniec w moim życiu odgrywa bardzo ważną rolę. Już jako dziecko chodziłam na kurs tańca. Teraz śpiewam i wykonuje różne skomplikowane choreografie. Sądzę, że to może mi pomóc.
 O Dominikę zadba Rafał Maserak!
Rafał: Dominika jest bardzo muzykalna. Każdy jej ruch oddaje emocje. Nie mogę doczekać się pierwszego odcinka.
Dominika: Rafał jest bardzo dobrym nauczycielem! Widać, że chce zadbać aby każdy element był dopracowany. Mam nadzieję, że go nie zawiodę.

Paso Doble zatańczy para numer 10!
Dominika Gawęda i Rafał Maserak
Muzyka: "Be Italian"

Marcelina: Dominika i Rafał! Wielkie Brawa! Ogień na naszym parkiecie. Dominiko, jak Ci się tańczyło przy naszej publiczności?
Dominika: Super! Publiczność dodawała otuchy.
Marcelina: Edyto, co sądzisz o występie Dominiki i Rafała?
Edyta: Brak słów ... Ogień w samej postaci! Dominiko, skąd w tobie tyle emocji? Skąd w tobie tyle wdzięku? Jestem zachwycona.
Marcelina: Adam, poprosimy.
Adam: To był najlepszy występ dzisiejszego wieczoru. Czekam na więcej waszych występów!
Michał: Dominiko, Rafale chylę czoła! Jesteś objawieniem tej edycji!
Marcelina: Jurorzy się wypowiedzieli, to pora przyznać punkty. 

Iwona Pavlović: [ 9 ]
Adam Król: [ 9 ]
Edyta Śliwińska: Z plusem [ 9 ]
Michał Malitowski: [ 10 ]
Suma: [ 37 ]

Marcelina: 37 punktów! Pierwsza dziesiątka w tej edycji dla was od Michała. No dobrze, nie tracimy czasu i głosujemy. Wysyłamy sms-y o treści 10 na numer 7311. Dziękuję wam!

Rafał: Za nami wszystkie występy konkursowe. Jeżeli nie wiecie jeszcze, na kogo oddać głos, to zapraszam do obejrzenia skrótów.

== Skrót występów == 

Jeżeli głosujesz na Agnieszkę i Jana, wyślij sms o treści 01 na numer 7311.
Jeżeli głosujesz na Maurycego i Waleriję, wyślij sms o treści 02 na numer 7311.
Jeżeli głosujesz na Aleksandrę i Łukasza, wyślij sms o treści 03 na numer 7311.
 Jeżeli głosujesz na Rafała i Jekaterinę, wyślij sms o treści 04 na numer 7311.
Jeżeli głosujesz na Monikę i Krzysztofa, wyślij sms o treści 05 na numer 7311.
 Jeżeli głosujesz na Barbarę i Stefano, wyślij sms o treści 06 na numer 7311.
Jeżeli głosujesz na Krystiana i Hannę, wyślij sms o treści 07 na numer 7311.
 Jeżeli głosujesz na Sylwię i Kamila, wyślij sms o treści 08 na numer 7311.
Jeżeli głosujesz na Igora i Agnieszkę, wyślij sms o treści 09 na numer 7311.
Jeżeli głosujesz na Dominikę i Rafała, wyślij sms o treści 10 na numer 7311.

===

Marcelina: Sprawdźmy jak jurorzy ocenili dzisiejsze występy naszych par.


Marcelina: Na pierwszym miejscu Dominika i Rafał  z sumą 37 punktów. Tuż za nimi Monika i Krzysztof 36 punktów, a na trzecim miejscu ex æquo Rafał i Jekaterina oraz Krystian i Hanna. Niestety, ale na ostatnim miejscu jest Igor i Agnieszka i to oni najbardziej potrzebują waszych głosów.

Rafał: Do końca głosowania pozostało już tylko pięć minut. Spieszcie, się żeby oddać swój głos na swojego faworyta. Teraz króciutka przerwa, a tuż po niej występ zwycięzcy pierwszej polskiej edycji programu "Moja Twarz"! Bądźcie z nami po przerwie!

== Reklama ==

Rusza druga edycja programu "Moja Druga Twarz". Kto tym razem wcieli się w gwiazdy muzyczne? Zapraszamy na nową edycję!

  Jolanta Rutowicz czy Monika Krzywkowska? Kto zwycięży trzecią edycję programu "Tańczące Gwiazdy"? Przekonamy się niebawem!


Panie po raz szósty zdecydowały się ruszyć na wybieg w programie "Fashion Queen. Królowa Mody". Kto w czwartym odcinku zaskoczy najbardziej, a kto pożegna się z programem? Zapraszamy na nowy odcinek!

Po wielkiej zamianie, czas przyszedł na świat bajkowy. Już w niedziele pary programu "Let's Dance" zatańczą do muzyki z bajek. Czy uda się uczestnikom zdobyć cztery dziesiątki od jurorów? Zapraszamy w pierwszy dzień świat!

Już niebawem trzeci odcinek programu "NewOrOld". Kto będzie przedstawicielem starszej grupy, a kto będzie reprezentować młodszych? Zapraszamy na nowy odcinek!

===

Tomasz Mazowiecki
Elton John - Sorry Seems To Be The Hardest World

Marcelina: Witamy po przerwie!
Rafał: Przed chwilą wystąpił zwycięzca pierwszej edycji "Moja Druga Twarz" - Tomasz Mazowiecki!
Marcelina: Już wkrótce ruszy druga edycja, z nowymi gwiazdami. 
Rafał: Za nim to nastąpi, powróćmy do naszych par, a mianowicie do wyników. 
Marcelina: Na najważniejszą wiadomość odcinka czekają: Agnieszka i Jan, Maurycy i Walerija, Aleksandra i Łukasz, Rafał i Jekaterina, Monika i Krzysztof, Basia i Stefano, Krystian i Hanna, Sylwia i Kamil, Igor i Agnieszka oraz Dominika i Rafał.

Muzyka: "Results Theme"

Marcelina: Po sumowaniu głosów widzów i jurorów, zwycięzcą pierwszego odcinka zostaje:
Basia i Stefano
Rafał: Na drugim miejscu, ze srebrnym medalem znajduje się:
Rafał i Jekaterina
Marcelina: Ostatnie miejsce na podium zajmuje:
Ola i Łukasz
Rafał: Tuż za podium jest:
Krystian z Hanią
Marcelina: Do kolejnego odcinka przechodzą:
Dominika i Rafał
Rafał: Dobrą wiadomość, mam także dla:
Agnieszki i Jana
Marcelina: W dogrywce zabraknie:
Moniki i Krzyśka
Rafał: Ostatnią bezpieczną parą jest:
Sylwia i Kamil
Marcelina: Maurycy i Walerija oraz Igor i Agnieszka to dwie zagrożone pary. Kochani, chodźcie bliżej. Maurycy, Walerija co powiecie waszym fanom?

 

Maurycy: Jestem trochę zaskoczony. Jednak dobrze, że mamy jeszcze dogrywkę. Proszę wszystkich o głosy na naszą parę.
Walerija: Kochani wasze głosy będą nam teraz bardzo potrzebne. Wysyłajcie sms-y o treści 2. Za wszystkie głosy dziękujemy. 

Rafał: Igor, Agnieszka lądujecie w dogrywce. Jak się czujecie?


Igor: Dobrze policzyliście sms-y? <śmiech> Kochani prosimy o głosy! Nie żałujcie złotówki!
Agnieszka: Ja chce podziękować za wszystkie głosy w pierwszej rundzie i liczę, że w drugiej ich nie zabraknie.
Igor: Niech tylko zabraknie, to wiecie co wam zrobię!
Marcelina: Prosimy wszystkich widzów o głosy na swoich faworytów.

===

Głosy na zagrożone pary wysyłamy na facebooku w wiadomości prywatnej. Głosowanie trwa od teraz do poniedziałku godziny 16.00. Dziękuję za oddane głosy!

===

Rafał: Czas rozpocząć dogrywkę. A wystąpi w niej Maurycy Popiel i Walerija Żurawlewa!


Jive zatańczy para numer 2!
Maurycy Popiel i Walerija Żurawlewa
Muzyka: "Rock&Rollin' Love"

Marcelina: Maurycy i Walerija! Wielkie brawa! Jeżeli podobał wam się ten występ to głosujcie, wysyłając sms-y o treści 02 na numer 7311. Dziękuję wam!

Rafał: W naszym programie zawsze możecie dokonać własnego wyboru. Dlatego, jeżeli poprzedni występ nie był aż tak dobry, to możecie oddać głos na Igora Kwiatkowskiego i Agnieszkę Kaczorowską!



Quickstep zatańczy para numer 9!
 Igor Kwiatkowski i Agnieszka Kaczorowska
Muzyka: "I Want You Back"

Marcelina: Igor i Agnieszka! Wielkie brawa! Jeżeli chcecie, aby ta para pozostała w naszym programie to wysyłajcie sms-y o treści 09 na numer 7311.

Rafał: Jurorzy w tej rundzie głosu nie mają, ale mają prawo się wypowiedzieć. Iwono, który występ Ci się bardziej podobał?
Iwona: Igorze, ten występ był lepszy od twojego poprzedniego. Szybko się uczysz <śmiech>. Oczywiście, nie wskażę kto był lepszy, ale powiem że w tej dogrywce poziom był wyrównany.
Marcelina: Adam.
Adam: Nie będę kłamał i powiem wprost, Maurycy i Walerija byli lepsi. Mam nadzieję, ze widzowie dadzą wam kolejną szanse.
Rafał: Edyto, kto jest twoim faworytem?
Edyta: Trzymam kciuki za obie pary, jednak Maurycy bardziej przykuł moją uwagę. 
Marcelina: Michale, twoja kolei.
Michał: Ja bym swój głos oddał na Maurycego i Walerije. Wypadli dziś bardzo dobrze.
Rafał: Jurorzy bardziej są przychylni dla Maurycego i Waleriji, jednak to widzowie ostatecznie zadecydują. Dlatego głosujemy. Do końca głosowania pozostały dwie minuty. Teraz króciutka przerwa, a tuż po niej poznamy zwycięzce dzisiejszej dogrywki.

== Reklama ==

Rusza druga edycja programu "Moja Druga Twarz". Kto tym razem wcieli się w gwiazdy muzyczne? Zapraszamy na nową edycję!

  Jolanta Rutowicz czy Monika Krzywkowska? Kto zwycięży trzecią edycję programu "Tańczące Gwiazdy"? Przekonamy się niebawem!


Panie po raz szósty zdecydowały się ruszyć na wybieg w programie "Fashion Queen. Królowa Mody". Kto w czwartym odcinku zaskoczy najbardziej, a kto pożegna się z programem? Zapraszamy na nowy odcinek!

Po wielkiej zamianie, czas przyszedł na świat bajkowy. Już w niedziele pary programu "Let's Dance" zatańczą do muzyki z bajek. Czy uda się uczestnikom zdobyć cztery dziesiątki od jurorów? Zapraszamy w pierwszy dzień świat!

Już niebawem trzeci odcinek programu "NewOrOld". Kto będzie przedstawicielem starszej grupy, a kto będzie reprezentować młodszych? Zapraszamy na nowy odcinek!

===

Rafał: Witamy po przerwie! 
Marcelina: Mamy już wyniki! A na wiadomość czekają:
Maurycy i Walerija   oraz   Igor i Agnieszka

Muzyka: "Results Theme"

Rafał: Zaczniemy od dołu, czyli województwo śląskie, opolskie i dolnośląskie. W tych trzech województwach, największą ilość głosów otrzymał . . .  Igor i Agnieszka!
Marcelina: Poprosimy o region z województwem lubuskim i wielkopolskim. W tym rejonie, większym uznaniem cieszył się . . . Maurycy i Walerija!
Rafał: Sprawdźmy głosy z Pomorza. Tam zwycięzcą okazał się . . . Maurycy i Walerija!
Marcelina: Województwo kujawsko-pomorskie oraz łódźkie. Mieszkańcy tych terenów, są za . . . Maurycym i Waleriją!
Rafał: Mamy 3 do 1 dla Maurycego i Waleriji. Jeżeli jeszcze jeden region zagłosuje na was to przechodzicie dalej, a Igor i Agnieszka żegnają się z naszym programem. Poprosimy o głosy z województw lubelskiego, podkarpackiego i małopolskiego. W tej trójcy, większość była za Maurycym i Waleriją!
Marcelina: Maurycy i Walerija, przechodzicie do drugiego odcinka! Gratulację! Igor, Agnieszko, przykro nam, ale musicie pożegnać się z naszym programem. Co powiecie na koniec?


Igor: No super! Na sam koniec chce podziękować Agnieszce. Agnieszko, przykro mi ale zatańczyliśmy po raz pierwszy i po raz ostatni. Do tańca to ja się nie nadaje. Za to w czymś innym jestem lepszy <śmiech>. Dziękuję jurorom, kolegom i całej ekipie. No i widzom, ale coś słabo głosowaliście. 
Agnieszka: Nie mogę uwierzyć że już nie zatańczę. No cóż, nie zawsze można być wysoko. Dziękuję Igorowi, za wspólną pracę. Dziękuję wszelkim choreografom, stylistom i innym członkom z ekipy. Dziękuję całej produkcji, jurorom i prowadzącym. Życzę powodzenia innym uczestnikom i do zobaczenia.
Marcelina: Igor Kwiatkowski i Agnieszka Kaczorowska! Wielkie brawa! Macie od naszych sponsorów biżuterie firmy Apart oraz weekend w Hotelu Gołębiewskim. Dziękujemy wam.  
Rafał: Moi drodzy to tyle na dziś. Już za tydzień kolejna dawka emocji. Mamy nadzieję, że będą państwo z nami! Do zobaczenia!
Marcelina: Papa!


Wyniki Głosowania


Klasyfikacja:


Wyniki dogrywki:

5 komentarzy:

  1. Co to była za premiera! Jak wszedłem na tę stronę, to aż wiosnę poczułem, naprawdę :) Kolorystyka, jak i grafika są bardzo przyjemne dla oka, to na plus. Pary zaprezentowały naprawdę wysoki poziom dzisiaj, wiele dobrych występów się przewinęło, ale były też dwa słabsze. W szczególności zawiodłem się na Igorze, który jest moim mocnym faworytem, a tu tylko 16 punktów ;/ Wyniki dość zaskakujące, bo faworytki jury bardzo nisko w klasyfikacji, a osobiście myślałem, że Igor zdobędzie trochę więcej głosów. Szykuję się naprawdę ciekawa edycja, chociaż spodziewałem się, że Basia wygra w głosowaniu. Czekam na dogrywkę i głosuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. I trzecia edycja wystartowała. Mimo że nie mam zbytnio wielkich faworytów, to nic nie szkodzi, bo wyłonię sobie faworytów na podstawie tańca. No i już pierwsza taka para się pojawiła, a mianowicie Monika i Krzysiek. Świetnie zatańczona rumba, liczę na nią w kolejnych odcinkach. Ogólnie poziom oceniam na dosyć dobry, jak na start. A to dobrze wróży. Nie mam wątpliwości, na kogo zagłosować w dogrywce. Za chwilę oddam głosy, czekam na wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stało się tak, jak miało się stać - odpadł najmniej lubiany przeze mnie uczestnik. No i jeszcze jego partnerka... Lepiej być nie mogło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, czy to na pewno program Krzysia? Serio się zastanawiałam haha :D Wystrój bloga jest przepiękny, szczena mi opadła. Grafika też najlepsza z wszystkich, do tego super gwiazdy.. 2 edycję też bardzo lubiłam, ale ta to chyba będzie największym hitem blogosfery :) Wysoki poziom jak na pierwszy odcinek, niestety nie wszyscy faworyci wypadli super ale w pierwszym odcinku jakoś mnie to nie obchodzi, byleby nie odpadli. No i jednego faworyta miałam w dogrywce niestety :( Na szczęście został, ale pewnie długo nie potańczy.. Bożeny mi nie szkoda, miała fatalnego partnera. Czekam na następny odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ;/ Czekam na kolejny odcinek!

    OdpowiedzUsuń